Advertiser

Advertiser
Nak Cari Kerepek.. Datang Sini

Domain Tawaran Terbaik

Aiskrim Milo Kon Nestle di KFC

Aiskrim KFC
Aiskrim KFC

Aiskrim Milo Kon Nestle di KFC

Dapatkan Ais Krim Milo Kon yang Rangup dengan hanya RM1.50, di outlet-outlet KFC berdekatan anda hari ini! Jangan lepaskan aiskrim ini sementara stok masih ada. Usaha sama antara Nestle dan juga KFC

Blog Ini Peminat Aiskrim

Sebab blog ini peminat aiskrim jadi nak share dan info jugak dengan korang aiskrim yang ada sekarang ni. Antaranya Aiskrim kon Milo ala ala Cornetto kalau dapat selagi ada jual dekat KFC dengan hanya RM 1.50 harga dia, murah dah sangat. Standart rupa Milo. Memang dah info trademark Milo bila ada orang berlari dan sebab itu Milo bagi tenaga. Dah milo rasa mesti milo ditabur dengan coklat chip.

Aiskrim KFC
Aiskrim milo

Apa yang Best kat aiskrim kfc ni

Ada Choc Chip kat atas, Rasa Milo sejati tu sudah semestinya. Aiskrim kon milo ini pun macam biasa juga. Sedap bila cuaca panas lepas berlari anak kaki.. Dapatkanlah.

Cuba jangan tak cuba yea

Korang boleh je cuba untuk tahu rasa macam mana. Sedap jugak ni bukan tak sedap tau. Tambah pulak bila makan aiskrim ini dia macam ada rasa boost tenaga sebab ia Milo kan.. Berlari jauh.

Korang yang dah cuba boleh la buat komen dan info dekat bawah ni. Apa rasa pandangan anda mengenai Askrim Milo kon kfc dari nestle ini. Best kan.

Tempahan Katering Aiskrim

Tempahan aiskrim bagi pakej katering terbaik untuk majlis boleh hubungi kami di bahagian - Contact Us - Di laman : www.aiskrim4u.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Aiskrim Katering Hanan IceCream untuk serikan majlis anda - Contact : 018 - 3214610 WhatsApp